Helg utanför hemmet

I lördags jobbade Erica kvällen med William, och Petra erbjöd sig att komma hit och umgås med dom så jag kunde komma mig hemifrån <3
Var hembjuden till Lise på kvällen för mys med gott att dricka, chips och fantastisk dessert.
Hann och träffa hennes barn innan de gick och la sig och mitt hjärta smälte direkt. Herregud vilka goa ungar !
När de lagt sig var det samtal efter samtal och det var bara precis det jag behövde ! Precis hur trevligt och mysigt som helst. Fantastiska kvinna och förebild <3
 
Och eftersom jag visste att William hade en toppenkväll hemma med sina tjejer, dessutom föräldrafritt, och Hedda hade det superbra i Kristinehamn med hela familjen så var det ännu lättare att slappna av och njuta av kvällen.
 
 
Igår kom Petra hit och vi gav oss ganska direkt iväg till legevakten för att hon skulle få ny penicilin, för att sedan åka och hämta ut den. Och då var vi helt plötsligt så himla nära våran favorit resturang Lille Asia att vi hörde av oss till Erica och Emy och kollade vad de ville ha därifrån. Så vi fick lov att knata runt i 40 min innan de öppnade, men helt klart sååå värt det :)
 
Hem och avnjöt maten och sn hamnade jag och petra i min säng och kollade youtube-klipp en stund innan lillan var hemma igen :)
 
Ja helt enkelt en fantastisk helg ! <3<3
Tack för hjälpen alla involverade för att helgen blev så bra som den blev !
 
 
Nu är det måndag, och ny vecka. Vi har en utprövning av ett hjälpmedel nu vid 13, och jag har en jäkla massa att ta tag i, som jag skjutit upp då allt var som värst och jag var tvungen att fokusera på det viktigaste.
Men det ska nog gå bra :)
 
Ett liv med en allvarlig sjukdom | |
#1 - - Storasyster Linda :

Härligt att höra

Upp