Det tar sig.

Idag har tiden flugit iväg. Fick besök av Emy och Milla-mys !!! Dock stod jag mitt i matlagning. Jag har ju, en tid tillbaka gjort all barnmat till William själv, och det känns hur bra som helst, att veta vad han får i sig.
Har länge länge funderat på detta och velat börja, men man måste ha en otroligt bra mixer för att det ska gå igenom PEG:en, och tillslut fick jag en rekommendation på en, och ja, den kostade, men väl investering alltså !
Efter en stund kom Erica och vi hade kökshäng och pratade om allt mellan himmel och jord.
Sen kom Heddis hem, och efter en stund likaså mamma <3
(Och stackars petra ligger hemma med feber och snorhelvete)
 
Imorgon ska Hedda till tandläkaren för första gången, och hon har lovat att öppna munnen, om jag lovar att hålla i henne ;) (Sist vi var på helsestasjonen och läkaren bad hedda att gapa, knep hon igen hela munnen haha)
Och efter det ska lillan få lov att följa med mormor och morfar hem till Sverige över helgen <3<3
Hon hann inte träffa alla hon ville sist hon var där, och tårarna var många över dom hon kom på att hon inte träffade, så märkte vi att denna helg blev ett riktigt guldläge :)
Det blir mysigt för henne.
Och jag har blivit hembjuden till en vän på lördag kväll och det känns helt UNDERBART !
Och så har jag tid till lite avkoppling och till min William.
Märker att jag fortfarande är i behov för att hämta krafter (nåt jag inte är alls van till) men det går bättre och bättre för varje dag som går.
 
Ville bara titta in, hoppas på att kunna behålla bloggen denna gång, vet ju att jag har behov av det, och att det är såå bra att kunna läsa tillbaka i ! :)
Ett liv med en allvarlig sjukdom | |
#1 - - Storasyster Linda :

Hela familjen Mattsson tycker att det ska bli mysigt och roligt att få träffa Hedda.

Upp