Äntligen !

Då var min kära blogg synlig igen efter 1 år !
Orkade äntligen ta tag i det och har mailat med kundtjänsten, så nu är den här iallafall.
Har länge känt att jag saknar bloggen.. Både för att kunna gå tillbaka och läsa tidigare händelser, men också för att behovet av att skriva, sakta men säkert, har vuxit fram igen.
Jag har ju i 5 år använt mig av min egna blogg som kalender/lexikon och minnesbok. och det är så dumt att jag inte kunnat fortsätta, så jag kan plocka fram sådant vi redan vart igenom med William, men kanske ska igenom igen, för att se hur han hade det då, om det var nåt speciellt vi gjorde för att underlätta osv.
Så nu får vi se hur det blir med den saken.
Måste hur som helst ta tag i designen så den får vara lite mera personlig, men det tar vi senare :)

Blir spännande att se om det är någon som kommer ihåg min blogg, hihi :)
Ett liv med en allvarlig sjukdom | |
#1 - - Emy:

ÄNTLIGEN!!!! Att jag är hos dig och prinsen var och varannan dag och får reda på det mesta så älskar jag att få läsa din blogg 😙

Svar: Haha ! Du är bra söt du 😍
Elin

Upp