Ny vecka

Dagen igår var energin tillbaka.
Petra var tillbaka i Oslo, och vi fick ett par timmar på kvällen innan hon skulle på nattvakt, härligt !
Dessutom så tog hon Hedda en stund på morgonen så jag kunde sova lite till, OCH fick ta en dusch och känna mig som en människa igen ! <3
 
Hedda kom iväg till dagis och där satte dagen igång.
Skulle tvätta mina gardiner i sovrummet, och passade då på att ta ett redigt rivöver.
Samtidigt som jag drog igång hundra andra projekt... typiskt mig när jag inte helt har sinnesro.
Står då inne på mitt rum, och ska ta varenda millimeter, och ser ett nytt bord i sin förpackning stå där mot en vägg och kände bara att aldrig i livet, nu har det stått där tillräcklingt länge! Så jag konkade in det till heddas rum och satte ihop det. Det gick ganska enkelt och jag var himla nöjd på mig själv. Men så till att jag skulle montera ner det bordet som redan stod i köket, och det var inte fullt så lätt, fyfan ! haha. men tillslut fick jag till det också.
Så då var det gjort.
Samtidigt som hela mitt rum blev gjort, och tvättmaskinen är klar, och jag tar ut två ljusa gardiner som plötsligt är kolsvarta på baksidan !!!!!
Så inatt fick jag sova med lakan för fönstret... morr.. hoppas på att hinna fixa det dag. Min vanliga tur.
Sprang fram och tillbaka och fick en massa gjort. Kl 16 kom Emy och jag raskade iväg till dagis för att hämta lillan i regnet.
 
På kvällen kom Erica och Jan (och Petra och David) förbi som ju varit i England. Hon hade med massa fina grejer till barnen och stannade lite extra länge och myste med prinsen <3
 
Idag ska jag på möte på den skolan William ska börja i nästa höst.
Känner mig lite halv nervös och bekymmrad för det..... Men vi får bara se vad som händer, hur vi blir emottagna..
Ska försöka att göra det så proffitionellt som bara är möjligt. Men det är verkligen inte rätt läge att göra mig illa till mods just nu, så detta kan bli väldigt spännande.
tack och lov så är jag inte rädd för att säga vad jag tycker, oavsett hur situationen slutar. Men hade ju önskat att jag kunde få slippa att bli den där obehagliga Elin, med kolsvarta ögon och en mun som går i ett med starka argument och totalt köra över personer..... Men tyvärr är det det som oftast är fallet runt William, och jag gör ALLT för att han ska få det han behöver, är värd och har krav på !
 
Ha en fin dag alla ! :)
Ett liv med en allvarlig sjukdom | |
#1 - - Emy:

Lycka till på skolan så ses vi ikväll!

Svar: Tack !! Var som jag misstänkte, obehagliga Elin var tvungen fram, men efter det så blev det ganska bra.. :)
Elin

Upp