Nej!!!

Magsjuka! Dra åt fanders!!!!!!!!
Lillskruttan åkte på eländet igår! Så nu är vi många som med ångest väntar på att det ska bryta ut på oss också :(

William skulle bjuda in till halloween fest imorgon :(:(:(
Men Erica satsar på att klara sig, så de två ska i vartfall ha fest <3

Jag har stängt in mig på lekrummet då jag inte känner mig kry, och borde egentligen inte finnas en chans till att jag klarar mig :(
Patrik o Hedda är ute av huset o han väntar ju också på att det ska vara hans tur :(
Motvinden i denna familj börjar bli väldigt psykiskt påfrestande!


När Hedda åkt här ifrån igår kväll, så stooooorskurade jag o Petra lägenheten, spritade, vädrade o slängde ut en mängd av leksaker o täcken o kuddar på balkongen.
Så om det finns nån där uppe, så behöver vi verkligen få bli friska nu ! 


Nej nu ska jag fortsätta att vara ledsen,arg och uppgiven !

Ett liv med en allvarlig sjukdom | |
Upp