Intensiv, men bra dag

Intervjuerna igår gick bra.
Har nu bestämt mig för två personer vi ska prova och se om de kan bli nya guldkorn till Williams supergäng! 

Efter dem passade jag på att köpa kylkräm till Hedda och lite pysselsaker till William som han behövt en stund, men har ju inte hunnit ner till stan senaste veckorna i allt kaos.
När jag kom hem var jag helt slut så sträckte ut kroppen i knappt en timme och fick anstränga mig för att inte somna.. Tror det varit mycket press runt dessa intervjuer, o när det tillslut var över, så säckade jag ihop. 
Efter det tog jag och Hedda cykeln bort till Petra och Erica, då flickebarnet inte gjort mycket de här sjukdagarna.
Det var hur mysigt som helst. Hon sprang mellan Petra och Erica och lekte med hennes leksaker hon har där (hur gulligt att se har köpt en leksakslåda med leksaker, en låda till blöjor, näsdukar osv?!)
Jag lagade lite mat som vi åt för att efter ett par timmar cykla hem igen.
William låg då i ett bad så då hjälpte jag till med trachstell och så. Röjde i köket för att sedan igen lägga ner min kropp då den knappt orkade bära mig. 
Jag hade ju då vetskapen om att jag skulle ha min prins hela dagen idag.
Från början var det tänkt att pappan o William skulle ha en mysdag och jag skulle ha varit iväg på en My Tobii-kurs.
Men eftersom han fortfarande inte är frisk fick vi ändra på planen.

För säkerhets skull skulle brandlarmshelvetet dra igång kl 2 inatt o höll på i typ 40 min !!!  Så där var min sömn ganska så förstörd efter det !

Men vad gjorde väl det ? Min William trollade bort tröttheten med en gång jag var tillsammans med honom :) 
Vi gjorde allt vi skulle de första morgontimmarna, för att sedan ha morgonsamling och mys på golvplatsen.
När han fick 11-måltiden satte vi på en film så jag hade tid att fixa med lite städ av hans rum, tvätt och ställa iordning permobilen för att gå på tur.
När maten var klar klädde vi på oss och gav oss ut i det underbara höstvädret.
Först gick vi till Apoteket för att köpa handsprit som var slut.
Sedan till Nille för att köpa soppåsar som även det var slut, och passade på att köpa lite halloween pynt :D
Och avslutade med Meny för att köpa glödlampa till Williams rum. Så snacka om att vi var effektiva samtidigt som vi hade det hur mysigt som helst.
Fick ett väldigt välkomet sms från Emy där hon skrev att hon skulle komma till 14!!!!! Vid den tiden var jag ganska sliten, smärtade i ryggen och jag skulle även iväg till Heddas dagis där de bjöd in föräldrarna till "höstfest" och bjöd på soppa :)
Jättemysigt ! 
Precis innan jag skulle gå dit kom Petra och Erica som just blivit färdiga på kursen!! Så nu har de massor av idéer för att få igång my tobiin och att William kan börja använda den mer som ett redskap och inte bara som lek :D
Petra stannade kvar hos Emy och William och Erica o jag tog följe en bit.

När jag kom hem från dagis hade Petra städat hela hemmet, tvättat och vikit tvätt! Goa fina vän !!!! <3

Kort efter kom pappa hit. Han gosade med barnen och William visade upp vad han pysslat de senaste dagarna :)
Pappa hade även med sig ett paket som våra fina vänner i Skåne skickat till oss <3
Bla leksaker Sigge har vuxit ifrån som
William fick överta, dataspel (COOLT), lite andra hemliga saker OCH en present, en underbar bok !!!!! Genomfantastiska människor !!!

Så kort och gott, en helt underbar dag, trots att jag är så trött att jag vill spy.
Nu ska jag hjälpa William med sin antibiotika inhalation och sedan försöka lägga mig i tid (är ju aldrig före 23:30 jag kommer i säng, men hade verkligen behövt det idag)


Imorgon är en stor dag!!!!! Berättar om det i nästa inlägg ! 
God kväll!











Ett liv med en allvarlig sjukdom | |
Upp