Full fart

Nej men då kör vi ett tredje inlägg på rad ! Ska sluta pressa mig med att hinna skriva med ALLT som händer och har hänt, bättre med lite än inget i denna blogg, så jag, om ett år kan ha något att titta tillbaka på.

Dagvakten, Erica, mådde inte alls bra på morgonen idag. Stackarn var tvungen att ta stelkrampsspruta förra veckan efter att hon skurit upp fingret ordentligt på en plåtburk :( och gick till läkaren för att kolla så hon inte hade någon infektion i kroppen, men fick då svar att
Man kan må skit efter den sprutan.
Så vi fick in en annan assistent så jag kunde skicka hem henne.
På med munskyddet och jag fick William-tid :)
Höstpysslade lite granna innan jag fick slänga mig i en taxi till firman för att sitta med på dessa intervjuer.
Det var väldigt lärorikt att ha det tillsammans med våran koordinator och tycker vi gjorde ett väldigt bra jobb tillsammans! 
Imorgon ska vi ha två till, och jag hoppas jag kan få till att vara med på de också :)

Hann inte riktigt med detta med mat idag, och förr var jag ju van att aldrig äta, att jag åt 1 gg om dagen o det räckte tydligen då, men nu för tiden har jag ett brutalt behov för mat, så att jag var lite knäsvag påväg hem från stan var ett faktum, haha!

När jag kom hem satt Emy hos en sovande William och kom med en cola burk till mig, gulle henne vad jag behövde den ! :D

Vi bestämde att vi skulle gå till butiken med William, för att köpa till Petra som jobbar natt, och för att William skulle lösa in sina lotter och få nya :) det var ju givetvis hur mysigt som helst då William varit mycket hemma sista tiden med alla sjukdomar runt sig.
Skickade då iväg Patrik och Hedda till legevakten så hon fick medicin för ögoninflammationen.
Världskrig bara för att få i dropparna i ögonen på henne :/ 
Petra kom o umgicks och vi röjde i köket efter Patrik o Heddas pizza-bak för att sedan beställa pizza att avnjuta.

Imorgon är det fotografering på Heddas dagis och hon SKA dit, iallafall för att få vara med på sin första dagis-bild.
Imorgon skulle också William egentligen iväg på sin musikterapi, men det får vi bara skippa, det är på tok för mycket stök just nu för att få till det.
Så vi koncentrerar oss på mer höst-pyssel och bad istället :))

Nu ska jag skynda mig att sova, detta inlägg har jag skrivit i fyra omgångar när det funnits några minuter till övers, så kanske blev jätte osammanhängande ;) men så får det bli nu när jag bestämt mig för att börja blogga igen. 

Godnatt









Ett liv med en allvarlig sjukdom | |
Upp