Hjälp !!!

såhär ligger det till :

när min mor började som en av våra nattvakter, var jag mitt uppe i all som hade med William att göra.
att vi äntligen skulle få flytta hem om nattvakterna blev ordnade, hade alltså då, vid den tidpunkten, inte en tanke på min älskade katt .
eftersom min far dessutom jobbar i Asker så kraschade det totalt...

Världens finaste katt, Itchy . Hon blir 9 år i augusti .
Hon är en utekatt.
Hon har alltid varit världens gulligaste katt med mig, men är ganska osocial utav sig, men sånt kan ju ändras ;)
(som nu när hon är ensam så mycket är hon super kelig och go)
Känns för jävligt att behöva avliva en frisk underbar katt pga att jag inte tänkte...
hade jag tänkt hade jag ju börjat annonsera henne tidigare...

nån som vill ha min fina goa katt ?
eller nån som vet nån som vill ha ?

tacksam för all hjälp jag kan få !!!





Är hon inte fin :,)

Allmänt | |
Upp