Min stolthet .

Någon nyfiken, faktiskt ganska okänslig "anonym" har kommenterat bloggen med frågor, hade jag velat berätta läget hade jag väl gjort det? Rätt korkad fråga måste jag ju säga!
Jag kommer berätta det jag känner passar DEN dagen det känns bra... Kan vars imorgon, men kan lika gärna vara om en månad! & kunde inte bry mig mindre om att nyfikna läsare vill veta! Denna blogg har jag främst för min familj mina nära !

Bjuder på en godnattbild med goa snutten han fick av Sanna,Andreas,Ronja,Filip och Ida :)
Underbara unge ! Tröttar aldrig på att titta på bilder på skönheten, visar mer än gärna upp honom för hela världen :)

Att leva på ett sjukhus, Bilder | |
#1 - - Sanna:

Han är sååå fin! <3

#2 - - Anonym:

Man ska tänka på sig själv, sina nära och kära. Orka ta sig igenom första tiden, även om det skulle vara utan komplikationer så är det inget som är självklart-allt är nytt, man är mamma & pappa, en familj. Vet sådana som stängt in sig de första 6 v bara för att hitta varandra, få rå om varandra och lära känna det nya lilla livet!! Berätta eller inte berätta för omvärlden, bara Ni mår bra!! Vilket underbara liten pojke Ni har skapat, Ni verkar vara helt underbara Ni med. Hoppas allt går Er väg.



/ En anonym som är i helt betuttat i preggo/bebis bloggar!!

Upp